Followers

Sep 4, 2007

0 Akar - Biar Betul

Artis : AKAR
Lagu : BIAR BETUL


Pernah dulu
Engkau kata
Aku yang kau cinta

Pernah dulu
Engkau kata
Kupenawar duka

Tapi mengapa
Begini tergamak
ENgkau berdusta
Atau menang kau berpura-pura

Mulut manis
Macam gula
Hati macam cuka

Tak usah lagi
ENgkau hendak
Bermuka-muka

Ku dah tahu
Segalanya kau buat
Kuterpedaya
Atau mungkin
Tidak sengaja

Dari tenang
Engkau bikin tegang
Hati kubergoncang
Perasaanku goyang
Takut-takut
Nanti kuterpaut
Ataupun tersangkut
Jangan buat aku serabut....

Kurenung wajahny
Kudengar suaramu
Anggun persona

Benar atau palsu
Aku masih ragu
Dengan sikapmu

Biar betul..biar betul-betul
Nanti tak payah
nak diperbetul
Tidak lagi
Aku kan merasa sangsi
Kiraan ku memang
Tepat dan mengena

AKu sandaran
sewaktu kau kecewa

0 comments:

 

Lirik Lagu Malaysia, Indonesia, Singapore, Korea Dan International Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates